Город на підвіконні

Екологічний проект «Город на підвіконні»

Проект реалізується з дітьми 4-6 років.

Спрямованість:екологічне виховання через пізнавально-дослідницьку діяльність.

Передумова:залучити до роботи проекту якомога більше дітей; зробити проект співтворчістю вихователя та дітей.

Вид проекту:пізнавально – практичний.

Учасники проекту:Вихователь та вихованці.

Цілі:

- Виховувати в дітей бажання брати участь у трудовій діяльності.

- Навчити з допомогою вихователя садити цибулю;

- Поливати рослини під керівництвом вихователя;

- Дати уявлення про вирощування рослин з цибулин;

- Спостереження за сходами цибулі;

- Виховувати дбайливе і дбайливе ставлення до рослин;

- залучити батьків до активного життя дитячого садка в рамках організації і реалізації проекту;

- Формувати у дітей пізнавальний інтерес до цибулі;

- Організація художньо - продуктивної творчої діяльності.

Завдання:

Навчальні:

- познайомити дітей з предметним світом та правилами безпечного поводження з предметами;

- формувати уявлення про правила безпечної поведінки в іграх з грунтом і водою;

- формувати елементарні уявлення про правильні способи взаємодії з рослинами: розглядати рослини, не завдаючи їм шкоди;

- продовжувати працювати по збагаченню безпосереднього чуттєвого досвіду дітей у різних видах діяльності;

- формувати вміння (спонукати) включати руху рук по предмету в процес знайомства з ним: обводити руками частини предмета, гладити їх і т.д.;

- формувати вміння називати властивості предметів: великий, маленький, м'який, пухнастий і ін;

- формувати уявлення про просторових співвідношеннях;

- спонукати до використання додаткових сюжетних іграшок;

- формувати звички прибирати іграшки на місце після закінчення гри;

- формувати уявлення про найпростіші зв'язки між предметами найближчого оточення;

- формувати вміння називати колір, величину предметів, матеріал, з якого вони зроблені; порівнювати знайомі, підбирати предмети за тотожності, групувати їх за способом використання;

- формувати вміння впізнавати в натурі, на картинках, в іграшках домашніх тварин (3-4 види), та їх дитинчат і називати їх;

- формувати вміння розрізняти за зовнішнім виглядом овочі та фрукти;

- формувати вміння слухати невеликі оповідання без наочного супроводу;

- прилучення дітей до розглядання малюнків у книжках;

- привертати увагу дітей до характеру іграшок (веселий, забавний і ін), їх формою, кольором.

Виховують:

- виховувати негативне ставлення до грубості, жадібності; розвиток уміння грати не сварячись, допомагати один одному і разом радіти успіхам, красивим іграшкам і т. п.;

- виховувати уважне ставлення і любов до батьків і близьких людей;

- виховувати інтерес до праці дорослих. Розширення кола спостережень дітей за працею дорослих. Залучення їх уваги на те, що і як робить дорослий, навіщо він виконує ті чи інші дії;

- заохочувати бажання допомагати дорослим;

- привертати увагу дітей в приміщенні і на ділянці до того, як доросла доглядає за рослинами (поливає);

- виховувати дбайливе ставлення до рослин, бажання і вміння піклуватися про них.

Розвиваючі:

- розвивати логічне мислення та зорову пам'ять. Вдосконалювати навички діалогічного мовлення;

- формувати початкові навички рольової поведінки; уміння пов'язувати сюжетні дії з роллю;

- розвиток інтересу (спонукати) до ігор-дій зі звуками (живої і немає живої природи), до наслідування рухам тварин і птахів під музику, під звучить слово (у творах малих фольклорних форм);

- сприяти прояву самостійності, активності у грі з персонажами-іграшками;

- збагачувати чуттєвий досвід дітей в іграх з дидактичним матеріалом;

- залучати дітей до виконання найпростіших трудових дій;

- розвивати інтерес до рослинного світу;

- розвиток розуміння мови і активізація словника на основі розширення орієнтування дітей в найближчому оточенні;

- заохочення вживання засвоєних слів у самостійної промови.

- розвиток артикуляційного та голосового апарату, мовного дихання, слухової уваги;

- розвиток естетичного сприйняття оточуючих предметів;

- розвиток інтересу до дій з олівцями, пензлем, фарбами, пластиліном;

- формування вміння розрізняти кольори олівців, фломастерів, правильно називати їх; малювати різні лінії (довгі, короткі, вертикальні, горизонтальні, похилі. Підведення дітей до малювання предметів округлої форми;

- розвиток інтересу дітей до ліплення. Знайомство з пластичними матеріалами: пластиліном;

- формування вміння акуратно користуватися матеріалами;

- формування уявлення про те, що олівцями, фломастерамиіфарбами малюють,а зглини ліплять;

- розвиток вміння відповідати на запитання за змістом картинок;

- розвиток інтересу дітей до оточуючого;

- викликати в дітей інтерес до цибулі через вірші, загадки, проектно-дослідницьку діяльність і організацію художньо - продуктивної творчої діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 41