Літнє оздоровлення дітей

Літній оздоровчий період у закладі дошкільної освіти триває

з 01.06.2018 по 31.08.2018. Літнє оздоровлення передбачає внесення змін у режим дня дітей дошкільного віку.

Основним пунктом в режимі дня є виконання комплексу фізкультурно-оздоровчих заходів:

- щоденна ранкова гімнастика та гімнастка після сну;

- фізкультурні заняття ;

- розваги.

Цим визначається її основна мета і завдання. Влітку проводяться повітряні ванни, сонячні ванни і загартування водою. Повітряні ванни особливо ефективні якщо вони проводяться в русі. Щоб діти не втомилися вправи великої рухливості повинні чергуватись із спокійними.

В свою чергу, ефективність фізкультурно-оздоровчої роботи у літній період залежить від урахування ряду важливих чинників:

- дотримання належного рухового режиму життєдіяльності дітей;

- доцільне комплексне використання основних засобів фізичного виховання (фізичні вправи - гімнастика, ігри, елементи спорту і туризму; оздоровчі сили природи - повітря, сонце, вода; гігієнічні фактори - режим харчування, занять і відпочинку, гігієна одягу, взуття, обладнання та ін.);

Раціональне застосування в освітньому процесі різних організаційних форм:

- заняття з фізичної культури;

- фізкультурно-оздоровчі заходи (ранкова гімнастика, гімнастика після денного сну, фізкультхвилинка, фізкультпауза, загартувальні процедури);

- форми організації рухової активності у повсякденному житті (заняття фізичними вправами на прогулянках, фізкультурні свята і розваги, дитячийтуризм, рухливі ігри, самостійна рухова діяльність, дні та тижні здоров’я, індивідуальна робота з фізичного виховання).

Літом продовжується систематична планомірна робота з усіх освітніх ліній, на свіжому повітрі організовуються всі види дитячої діяльності. Кожному з них відведено місце і час в режимі дня. Особливого значення надається грі, як форміорганізації всього життя дітей. Протягом літнього дня діти потребують того, щоб їх об'єднували для колективних занять , інакше вони втомлюються і збуджуються. Тому, заняття здітьми проводяться щоденно (по 1 в кожній віковій групі). Тривалість їх і час проведення передбачені режимом дня. Крім занять з колективом дітей, проводяться заняття з невелики­ми групами дітей ( індивідуальні). Повторення і закріплення знань, отриманих дітьми протягом навчального року, проводиться в повсякденному житті, в різноманітних іграх. Окремі види роботи з дітьми такі як , наприклад,праця і спостереження в природі, ознайомлення з оточуючим в літніх умовах стають начно різноманітнішими. Необхідно використовувати сприятливі погодні умови літа для цікавих екскурсій і прогулянок, щоб показати дітям те, що вони не можуть побачити в інші сезони - сільськогосподарську працю дорослих і ін. Свіже повітря, зелень парків, лісів і полів - все це допоможе виховати у дітей любов і бережне відношення до природи, інтерес до природних явищ. Літо надає великі можливості для формування реаліс­тичних уявлень у дітей про природу, для виховання у них допитливості, уміння спостерігати, логічно мислити.

Значний час протягом дня відводиться на гігієнічний догляд за дітьми і роботу, пов'язану з вихованням у них гігієнічних нави­чок. Ретельний догляд за дітьми - основна умова охорони їх від захворювань. Перш за все потрібно слідкувати за чистотою рук. Дітей потрібно привчити мити руки після забруднення і після користування туалетом. Миття ніг в дошкільному закладі проводиться влітку перед обідом. Маленьким дітям миють ноги дорослі, а діти середньої і старшої групи привчаютьсяробити це самостійно.

Завдання дошкільного навчального закладу - в повній мірі використовувати, сприятливі для зміцнення здоров'я і фізичного розвитку дітей, умови і застерегти вихованців від можливих небезпек. Ці завдання успішно вирішуютьсяспільними зусиллями педагогічного, медичного і обслуговуючого персоналу.

Кiлькiсть переглядiв: 0