Комунальний заклад

"Дошкільний навчальний заклад

(ясла-садок) № 401

Харківської міської ради".

Головний напрямок роботи дошкільного навчального закладу – формування здоров’язберігаючої компетентності засобами валеологічного виховання дошкільників.

Основна мета – зміцнення та збереження власного здоров’я, створення умов для розвитку особистості дитини, її творчої самореалізації, формування життєвої компетентності.

Вихователі нашого дитячого садочку приділяють велику увагу питанню щодо зміцнення здоров’я дитини.

Тому ми дотримуємось правил: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати».

Першою такою ланкою є дошкільне виховання і введення елементів валеології до блоку основних освітньо-виховних заходів дошкільного закладу.

Ми забезпечуємо дітям здоровий спосіб життя, створюємо валеологічне та екологічне обґрунтовані умови для організації їхньої ігрової, трудової, навчальної та самостійної діяльності.

Дошкільнята ще змалечку оволодівають певним обсягом знань з валеології, їх цікавить власний організм, вони, як можуть, намагаються дослідити його.

Хочеться додати, що малюки несподівано для себе роблять відкриття, наслідуючи дорослих, доглядаючи власне тіло.

Щоб дитина знала, що таке здоров’я і що впливає на нього, що для нього корисне, а що - шкідливе, як зберегти і зміцнити своє здоров’я, наші вихователі ставлять насамперед такі завдання:
*забезпечити дітям здоровий спосіб життя;
*оберігати здоров’я дітей і привчати їх самих до цього;
*розвивати в дошкільнят компетенцію у галузі фізичного «Я» (власне тіло та його функціонування, живлення, загартування, гігієна, здоров’я і хвороба, безпека).

Дуже важливо сформувати валеологічний світогляд і мотивацію до здорового способу життя.

Враховуючи актуальність та практичне значення цієї проблеми, ми зробили метою наших теоретичних пошуків та визначення обсягу в системі знання з валеології дітей дошкільного віку.

Кiлькiсть переглядiв: 0