Перелік нормативних документів психологічної служби
на 2023/2024 навчальний рік
· Конституція України;
· Закон України «Про освіту»;
· Декларація прав людини;
· Конвенція ООН про права дитини;
· Етичний кодекс психолога;
· Лист МОН від 16.07.2021 1/9-363 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.» ;
· Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)»;
· Лист МОН України від 16.07.20210 № 1/9-362 «Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»;
· Методичні рекомендації щодо впровадження циклограм діяльності працівників психологічної служби: метод. рек. / авт.-упор.: В. М. Горленко, Ю. А. Луценко, В. Д. Острова, Н.В.Сосновенко, І. І. Ткачук ; за заг. ред. В. Г. Панка. – Київ : УНМЦ прак- тичної психології і соціальної роботи, 2017;
· «Застосування діагностичних мінімумів у діяльності працівників психологічної служби»\ авт.-упор.: В. М. Горленко, В. Д. Острова, Н.В.Сосновенко, І. І. Ткачук ; за заг. ред. В. Г. Панка. – Київ : УНМЦ прак- тичної психології і соціальної роботи, 2018;
· Лист МОН України від 22.07.2020 № 1/9-394 «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої міністерством освіти і науки України для;
· Лист МОН України від 16.06.2020 № 1/9-328 «Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини»;
· Лист ІМЗО від 25.05.2020 № 22.1/10-1065 «Щодо проведення Всеукраїнського моніторингового дослідження «Надання допомоги дітям, постраждалим від військових дій і внутрішньо переселеним особам в діяльності психологічної служби» ;
· Постанова КМУ від 14.02.2017 № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»;
· Лист ІМЗО від 09.06.2020 № 22.1/10-1205 «Про курси підвищення кваліфікації практичних психологів і соціальних педагогів за рахунок коштів державного бюджету»;
· Наказ МОН від 01.11.2019 № 1368 «Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою «Формування гуманістичних відносин між учасниками освітнього процесу шляхом упровадження моделі «Мирна школа» на 2019-2022 роки»;
· Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.05.2018 №509 «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України»;
· Наказ Міністерства освіти і науки України від 31.05.2018 №555 « Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»; · Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»; · Закон України 18.12.2018 №2657-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»; · Наказ МОНУ від 28.12.2019 № 1646, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2020 за № 11/34394 «Деякі питання реагування на випадки булінгу(цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти»; |
· Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.08.2018 №923 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо адаптаційного періоду учнів перших класів Нової української школи»
· Лист МОН від 27.06.19 № 1/9-414 «Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н. р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»;
· Лист Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 20.07.2017 №211/10-1510 «Щодо використання навчально-методичних посібників з розвитку стресостійкості у дітей»;
· Рішення Колегії МОНУ від 26.03.2015 №3/3-3 «Про стан та проблеми надання психологічної допомоги суб'єктами освіти в умовах антитерористичної операції на Cході країни»;
· Наказ МОНУ від 20.04.2001 №330 «Про затвердження Положення про експертизу психологічного та соціологічного інструментарію»;
· Лист МОНУ від 09.09.2009 №1/9-616 «Про розрахунок кількості ставок практичних психологів та соціальних педагогів»;
· Лист МОНУ від 26.09.2012 № 1/9-683 «Щодо розподілу робочого часу практичних психологів та соціальних педагогів»;
· Лист МОНУ від 06.06.2013 № 1/9-413 «Про впровадження факультативних курсів працівниками психологічної служби системи освіти»;
· Лист МОНУ від 22.04.2014 № 1/9-222 «Щодо здійснення обстеження для встановлення віку дитини, яка залишилась без піклування батьків та потребує соціального захисту»;
· Лист МОНУ від 24.09.2014 № 1/9-488 «Щодо сприяння психологічній реабілітації постраждалих під час антитерористичної операції»;
· Лист МОНУ від 24.09.2014 № 1/12-6710 «Інформаційні матеріали щодо надання психологічної допомоги в закладах системи освіти України»;
· Лист МОНУ від 29.09.2014 № 1/9-498 «Щодо впровадження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення»;
· Лист МОНУ від 28.10.2014 № 1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей»;
· Лист МОНУ від 05.02.2015 № 1/9-54 «Щодо профілактичної роботи з запобігання правопорушенням та злочинності серед дітей та учнівської молоді»;
· Лист МОНУ від 07.08.2015 №2/3-14-1572-15 «Щодо профілактики учинення дітьми само ушкоджень»;
· Лист МОНУ від 17.09.2015 № 1/9-442 «Щодо профілактичної роботи з запобігання правопорушенням та злочинності серед дітей та учнівської молоді»;
· Лист УНМЦ ППіСРвід 19.01.2015 № 6 «Про недопущення скорочення працівників психологічної служби»;
· Лист УНМЦ ППіСРвід 02.04.2015 № 47 «Про вимоги до змісту методичних розробок практичних психологів і соціальних педагогів»;
· Концепція національно-патріотичного виховання (наказ МОНУ від 16.06.2015 №641);
· Наказ Мінсім’ямолодьспорту, МОЗ, МОН, Мінпраці, Мінтранспорту, МВС та Держдепартаменту з питань виконання покарань від 14.06.2006 № 1983/388/452/221/556/ 596/106 «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах»;
· Лист МОН України 29.01.2019 №1/11-881«Рекомендації для закладів освіти, педагогічних працівників щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)».
· Лист МОН№1/3737-22 від 29.03.2022 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»;
·
Лист Міністерства освіти і науки України №1/3872-22 від 04.04.2022 «Про
методичні рекомендації « Перша психологічна допомога Алгоритм дій»;
•Лист МОН від 30.05.2022 № 1/5735-22 «Про запобігання та протидію
домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні»;
• Лист МОН від 12.04.2022 № 1/4068-22 «Щодо недопущення участі
неповнолітніх у наданні інформації ворогу про військові позицій
Збройних сил України»;
•Лист МОН від 10.06.2022 № 1/6267-22 «Про деякі питання
національно-патріотичного виховання в закладах освіти України»;
• Лист МОН від 27.06.2022 № 1/7035-22 «Про підготовку до початку та
особливості організації освітнього процесу в 2022/23 навчальному році»;
•Лист МОН від 02.08.2022 №1/8794-22 «Щодо діяльності психологічної
служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році»,